Metody tłumaczenia tekstów

Skuteczność telemarketingu

Głos i stan emocjonalny, to dwie ważne rzeczy mające znaczny wpływ na jakość prowadzonej rozmowy telefonicznej oraz na wyniki sprzedaży. Zaleca się aby prowadzący telesprzedaż podchodzili do każdej nowej rozmowy entuzjastycznie. O wiele łatwiej jest to osiągnąć w tych dniach kiedy wiele rozmów kończy się sukcesem.

Wtedy może być to prawdziwy, nie wymuszony entuzjazm. Klienci którzy to odczuwają mogą dać się o wiele łatwiej przekonać do tego, aby umówić się na spotkanie, czy też dokonać zakupów. Co zrobić jeśli każda kolejna rozmowa to porażka i trudno zdobyć się na entuzjazm?

Entuzjazm

Skuteczność telemarketinguNie ma nic gorszego niż znudzony głos telemarketera w słuchawce telefonu. Wtedy skuteczny telemarketing nie jest w żadnym razie możliwy. Najlepszym sposobem na poprawę swojego stanu emocjonalnego jest więc wykonanie kilku prostych ćwiczeń. Specjaliści zalecają wizualizację, podczas której można wyobrażać sobie osiągnięte przez siebie, w rozmowie telefonicznej sukcesy. Zazwyczaj działa to bardzo dobrze, ale sporo uzależnione jest jeszcze od psychiki samego telefonującego. Innym sposobem na poprawienie swojego nastroju jest załatwienie przez telefon mniej stresujących, ale związanych z pracą spraw, lub też rozmowa z tym klientem którego z różnych względów konsultant telefoniczny lubi.

Głos, odpowiedni oddech

Bardzo ważny jest także głos, oraz odpowiedni oddech. Podczas rozmowy telefonicznej ankieter cati powinien zajmować odpowiednią, dogodną do rozmowy pozycję. W ten sposób możliwa będzie o wiele skuteczniejsza telefoniczna obsługa klienta. Pozycja w pełni wyprostowana pozwala na uspokojenie oddechu, oraz lepszą intonację głosu. W niektórych przypadkach wskazane jest odchylenie pozycji ciała do tyłu, co może pomóc przy prowadzeniu bardzo trudnych rozmów telefonicznych. Co ciekawe, pomimo tego ż jest to rozmowa prowadzona przez telefon ogromną rolę ogrywa mowa ciała. Gestykulacja pozwala lepiej zaangażować się telemarketerowi w prowadzoną przez niego rozmowę, co ma wpływ na jakość obsługi klientów oraz skuteczność oferty sprzedażowej.